fredag 24. oktober 2014

Grønkålchips

Som mangeårig grønkåldyrkar trudde eg at eg hadde oversikt over alle bruksområda til grønkål. Men neida, ein lærer stadig nytt. Å lage grønkålchips lærte eg av ung datter. Ho og veninnene hennar prøvde til og med å lage chips av skvallerkål!!! Og her er oppskrifta sånn omtrent: Vask grønkålen, tørk blada og riv dei frå den grove stengelen. Del opp i mindre bitar. Eit greit utgangspunkt til mengde er at bitane lagt ut over eit steikebrett ikkje skal dekke kvarandre. Ha ei ss god olje i ein bolle, tilset ørlite salt og eventuelt krydder du likar. Eg brukte chilipulver... Så har du grønkålen opp i oljen og knar godt slik at oljen vert jamt fordelt. Legg grønkålbitane på eit steikebrett med bakepapir i steikeomn på 100 grader og gjerne varmluft. Bitane er tørre og sprø etter ca. 20 minutt. Eit godt alternativ til den vanlege chipsen!



1 kommentar:

  1. Det er så snadder! :D Jeg har prøvd å krydre med bare litt salt, chili, hvitløk, og spisskummen i div kombinasjoner. Ingen favoritt, alle er like gode!

    SvarSlett