søndag 23. juni 2013

Lilla og blå søstre

Vinteren har ikkje vore snill med hagen min. Valmuesøstrene har heldigvis overlevd - blomstrer til og med finare enn på mange år. Og den trassige minisøstra, Meconopsis quintuplinervia, har forsona seg med ny vekseplass. Eg har prøvd å flytte denne planta frå barnebedet før, men det har aldri gått bra. Men i år er det  flott og langvarig blomstring. Og så tar eg med bilde av ei lilla valmuesøster frå Gøteborg botaniske hage, Meconopsis aculeata.  Der var eg for eit par veker sidan, ein fantastisk fin botanisk hage! Reis dit!







3 kommentarer:

  1. Vinteren har nok tatt noen planter hos meg også, men da kan vi kjøpe oss noe nytt, vet du :))

    Kjempe fin valmuesøster du har! Klem

    SvarSlett
  2. Nydelige Valmuesøs.

    Fine bilder.

    Lisbeth ;)

    SvarSlett
  3. Lekre valmuer. Så flott at den tålte flyttingen. Enig med deg i at Gøteborgs botaniske hage er helt fantastisk:) Headeren i bloggen din var bare helt herlig. Vitamininnsprøytning:)

    SvarSlett