fredag 9. november 2012

I siste liten, og for seint ute

Snøen har lagt seg og delvis blitt borte igjen, trea har mista blada, det er vinter i hagen.  Men før det siste snøfallet, rakk eg å flytte ei lita valmuesøster,  Meconopsis quintuplinervia, frå barnebedet til eit nyetablert staudebed. Eg har gjort forsøk på flytting før, og det har ikkje gått bra. Nesten så eg får tanker om eit trassig vakse barn som ikkje vil flytte heimanfrå:  Får eg ikkje vere der eg vil, kan det vere det same med alt.... Men no vart det flytting, og seinhaustes kom der ein blomst! Veit ikkje heilt korleis eg skal tolke han.




Og i den første snøen dukka haustkrokrokusen opp. Altfor seint! Og eg som i vår hadde tenkt å flytte dei til ein lunare plass...

3 kommentarer:

  1. Du verden så flott blomstring du har, selv om dem kom seint!

    Ønsker deg en fin kveld. Du er hjertelig velkommen til å delta på min fotoutfordring i helgen! Klem

    SvarSlett
  2. jaja, den er jo søt der den står i snøen den høstkrokusen da, selv om den kom lovelig sent.

    Nydelig farge på valmuesøsteren :)

    SvarSlett
  3. Tenk å få blomstring i snøen.....så flott!!!
    God Søndag til deg.

    SvarSlett