lørdag 30. juni 2012

Fin og frodig frøstjerne!














Heilt ifrå starten som hageentusiast har eg vore fasinert av frøstjerner. Og det er ikkje få frøposer eg har kjøpt inn forgjeves, kort sagt eg fekk aldri frøstjernene til å spire. Så ga eg opp, heilt til ifjor. Då fekk eg kjøpe ein tuslete liten plante, men med lapp om at det var av ein gamal og herdig sort. Og slik ser akeleiefrøstjerna ut no! Nydeleg bladverk og luftige blomster som står lenge.  Det er ikkje så ofte eg ser frøstjerner i hagane, dei har kanskje gått av mote? I dei gamle hagane var frøstjernene mykje brukt, og i forskjellige farger. Så - fram for frøstjerner!

2 kommentarer:

  1. Jeg liker også Frøstjernene og har lilla og hvit, de frørsår seg også så du får nok snart flere!

    SvarSlett
  2. Akeleiefrøstjerne er en kjempe flott plante og jeg liker den veldig godt.

    Kjempe fint bilde du har tatt av planten din!

    Klem Vivi

    SvarSlett