søndag 11. juli 2010

Vakre vegkanter i Valdres!







Påstand: Ingen stader er det så vakkert villblomsterflor som langs vegane i Valdres. Der har eg vore nokre dager no og nytt synet av blåklokker, geiterams, mjødurt, prestekrager og smørblomster for å nemne nokre få. Rett nok var der enkelte stader felt med lupiner, men eg kunne ikkje sjå at canadagullris har invadert friområda slik som her eg bor. Eg husker å ha lest om ei forening som heiter "Grøftekantens venner". Kanskje den eksisterer i beste velgående, då bør eg melde meg inn og slik støtte vern og tilrettelegging for ville blomster langs vegane våre. Det eine bildet er av brudespore - Gymnadenia conopsea . Ingen villblomst som har så utruleg god duft som brudespore! Kaprifol og nattfiol er og velduftande, men begge blir rangert etter brudespore av meg. Det andre bildet er av perlevintergrøn, ei lita plante med små, kvite blomster. Apropos Gymnadenia conopsea: Sigrid Undset skreiv ein roman som heiter "Gymnadenia". Kanskje det er på tide at eg les boka og finn ut kvifor den titlen vart valgt....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar