onsdag 14. juli 2010

Jordbær marinert i hylleblomstsaft


Eg las med stor interesse dei siste blogginnlegga om bruk av svarthyllblomster, og fann ut at det ville eg og prøve. Dessverre er ikkje svarthyll så vanleg her eg bor, men eg starta opp med å kartlegge nærområdet mitt. Til mi store glede fann eg tre store busker i utkanten av eit friområde. Buskene var i blomst, og då var det ikkje så vanskeleg å kjenne igjen svarthyllen. Blomster vart plukka, og enda opp på kjøkkenet mitt som gele og saft. Og så måtte eg prøve ut ei oppskrift frå boka "Vindu med basilikum" av Marguerite Walfridson: Del jordbær i skiver og legg dei i ei skål. Hell 1 dl konsentrert hylleblomstsaft over 1 1/2 l jordbærskiver. Bland inn strimler av sitronmelisseblad og mynte. La jordbæra stå kjøleg nokre timar, men server dei temperert. Litt lettvispa krem, vaniljeis eller vaniljekesam er godt til. Ein fantastisk god sommerdessert!

2 kommentarer:

  1. Svarthyll er virkelig en underskattet og genial matplante. Svigemor lager nydelig svarthyllsaft :)

    SvarSlett
  2. Det bekreftes at jordbær i hylleblomstsaft smakte aldeles fortreffelig! :)

    SvarSlett