søndag 18. april 2010

Blått til lyst - og litt ulyst..



Våren her er blå! Overalt i hagen sprett opp scilla (ja, eg veit den har fått nytt namn, men det namnet hugsar eg ikkje...). Eg prøver å halde scillaen i hagen til austsida av hagetrappa, men det ser ut for at eg taper den kampen. Blå og fin kjem scillaen opp alle stader, til og med i plenen. Når eg spar opp bed, så tar eg ut scillaen og set løkane i store krukker. Flott dekorasjon til terrassen og så har eg kontroll!
Bildet er frå skråninga ovenfor motorvegen inn mot Skøyen. Der er det utrulege mengder av scilla! Eg klatra opp der med fotoapparat for å ta bilder av blomsterprakten, men medgir at eg har ikkje klart å vise scillafloraen slik som eg forestilte meg. Ikkje alltid lett å vere fotograf!
Idag såg eg til mi store glede at for første gang er der blomsterknopp på afrikalilja! Godt at eg var tålmodig og ikkje gav opp. No har eg ein nydeleg, blå blomst i vente!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar